مسئول روابط عمومی هات فوتبال استان گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته اول رقابت های لیگ دسته اول اعلام شد که محمدرضا اکبریان نیز بازی تیم های سپیدرود و مس رفسنجان را قضاوت خواهد کرد.

علیرضا وهابی افزود: همچنین یعقوب حجتی و علی رعیت به عنوان کمک داور اکبریان را در این دیدار همراهی خواهند کرد ، عنایت قوچ کانلو به عنوان داور چهارم در این بازی حضور می یابد و نادر جعفری نیز ناظر گروه داوری تیم های سپیدرود رشت و مس رفسنجان خواهد بود.

وی ادامه داد: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و مس رفسنجان از ساعت  ۱۸ و ۳۰ دقیقه فردا (شنبه ۲۶ مردادماه) در هفته اول از رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.

وی همچنین به بازی سایر نمایندگان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول اشاره و بیان کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز در هفته اول این مسابقات باید در پاکدشت به مصاف تیم سرخپوشان پاکدشت برود که قضاوت این بازی بر عهده احمد محمدی خواهد بود ، حمید سبحانی و مهدی شفیعی نیز به عنوان کمک داور در این دیدار حضور خواهند یافت.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: تیم فوتبال داماش دیگر نماینده این استان که با خرید امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر در رقابت های لیگ دسته اول حضور یافته ، در هفته اول این مسابقات میهمان تیم رایکای بابل است که مهدی سیدعلی به عنوان داور در این بازی حضور می یاید ، وحید سیفی و مجید سربندی نیز به عنوان کمک داور سیدعلی را در این بازی همراهی می کنند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ۱۸ تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به  رقابت می پردازند و تیم های داماش گیلان ، ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت نمایندگان استان گیلان در این لیگ هستند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.