مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گلان عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های فوتبال داماش گیلان و مقاومت تهران عصر سه شنبه هفته جاری 14 اسفند ماه در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته دوم کشور به مصاف هم می روند.
میثم محبوب افزود: با توجه به حساسیت این دیدار و با پیشنهاد باشگاه داماش گیلان و با هماهنگی های انجام شده با هیات فوتبال استان گیلان ، تماشای این بازی برای طرفداران رایگان شد تا این طرفداران همانند گذشته از تیم خود حمایت همه جانبه ای داشته باشند.
وی ادامه داد: این دو تیم در ورزشگاه سردارجنگل رشت و به میزبانی داماش گیلان به مصاف هم خواهند رفت که امیدواریم با حمایت طرفدران پرشور خود ، بتوانیم در این بازی سخت نیز پیروز شویم تا یک گام دیگر به رقابت های لیگ دسته اول نزدیکتر شویم.
وی بیان کرد: با توجه به وضعیت دو تیم در جدول رده بندی، این بازی از حساسیت بالایی برخودار است و امیدواریم که بتوانیم تیم مقاومت را شکست دهیم تا فاصله خود را با این تیم افزایش و همچنین فاصله خود را با تیم خوشه طلایی ساوه کمتر کنیم.
تیم فوتبال داماش گیلان تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم با کسب 40 امتیاز پس از تیم خوشه طلایی ساوه در مکان دوم و تیم مقاومت تهران نیز با 36 امتیاز در رتبه سوم گروه اول این رقابت ها قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم و برنده تیم های دوم نیز به لیگ دسته یک صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور دارد که تیم های داماش گیلان و چوکا تالش در گروه اول و تیم فوتبال شهرداری فومن در گروه دوم این مسابقات قرار دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.