به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر چهارشنبه در هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور و از گروه دوم این مسابقات برگزار شد، تیم شهرداری فومن با نتبجه یک بر صفر مغلوب تیم پاس همدان شد.
در جریان این مسابقه که در یک هوای ابری برگزار شد، تیم شهرداری فومن در نیمه اول برتر از حریفش ظاهر شد اما نتوانست به گل برتری دست یابد تا این نیمه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.
با شروع نیمه دوم و در همان دقایق اولیه تیم فوتبال پاس همدان به گل برتری دست یافت که رسول رضایی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 47 با یک ضربه دقیق تنها گل این بازی را به ثمر برساند تا پاسی ها سه امتیاز حساس و خارج از خانه این دیدار را کسب کنند.
پس از به ثمر رسبدن این گل، تیم فوتبال شهرداری فومن با حمایت طرفدارانش حملات متعددی را روی دروازه حریفش ایجاد کرد و موقعیت های مناسبی نیز بدست آورد اما در نهایت نتوانست از این فرصت ها سود برده و با نتیجه یک بر صفر مغلوب پاس همدان شد.
تیم فوتبال شهرداری فومن که تا پایان هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با کسب 27 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی گروه دوم این دوره از مسابقات قرار داشت، با این شکست خانگی در جدول نزول خواهد کرد و از تیم های صدرنشین فاصله می گیرد.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور که با حضور 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند ، تیم های اول و برنده تیم های دوم به لیگ دسته اول صعود می کنند.
استان گیلان سه تیم در رقابت های لیگ دسته دوم دارد که تیم های داماش گیلان و چوکا تالش در گروه اول و شهرداری فومن در گروه دوم این مسابقات قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.