افشین ناظمی روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود اما بازیکنان شهرداری فومن به حملات خود ادامه دادند تا سرانجام توانستیم به گل برسیم و پیروز این بازی شویم.
وی ادامه داد: البته در طول هفته با تمریناتی که انجام دادیم آماده این دیدار بودیم و همچنین به بازیکنان گوشزد کرده بودم که توجهی به جدول نداشته و برای کسب پیروزی برابر مس شهر بابک به میدان بروند که خوشبختانه سرانجام توانستیم در این دیدار خانگی به پیروزی برسیم.
وی بیان کرد: به طور حتم با تمرینات مستمر طی هفته های آینده بهتر خواهیم شد و نقاط ضعف خود را پوشش می دهیم و امیدواریم که بتوانیم نتایج بهتری را کسب تا از حیثیت فوتبال فومن و گیلان دفاع کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن افزود: بازیکنان شهرداری فومن تاکنون سختی های زیادی را متحمل شده اند اما همچنان پای این تیم ایستادند و امیدواریم که بتوانیم با کسب نتایج مطلوب در نهایت جایگاه مناسبی نیز در جدول رده بندی کسب کنیم.
ناطمی اضافه کرد: با توجه به ابنکه بازیکنان سختی زیادی کشیده اند و از طرف دیگر هنوز به شرایط ایده آل دست نیافته ایم، همانند گذشته انتظار داریم که تماشاگران خونگرم فومن از تیم خود همچنان حمایت همه جانبه ای داشته تا بتوانیم با حمایت آنان روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.
وی اظهار کرد: از مدیریت این باشگاه نیز تشکر می کنم که در این مدت توانسته کمک های شایانی را انجان دهد و امیدواریم که مشکلات این تیم مرتفع شود تا بازیکنان با روحیه بهتری رقابت های لیگ را ادامه دهند.
تیم فوتبال شهرداری فومن عصر سه شنبه در هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در فومن به مصاف تیم مس شهر بابک رفت که در نهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.