به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، در هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته دو کشور، تیم های چوکا تالش و شهرداری فومن برابر حریفان خود متحمل شکست شدند و تیم داماش گیلان نیز با قرعه استراحت روبرو شد.
شکست 2 نماینده این استان و همچنن استراحت داماشی ها باعث شد تا هر سه نماینده گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم ، در جدول رده بندی نزول یافته و نتوانند موقعیت خود را در جدول رده بندی مستحکم کنند.
بر این اساس و در بازی های اتجام شده ، تیم فوتبال چوکا تالش در تهران رو در روی تیم مقاومت قرار گرفت که در نهایت با نتیجه 2 بر صفر برابر حریفش متحمل شکست شد تا این تیم نتواند به دومین پیروزی متوالی خود در دور برگشت این مسابقات دست یابد.
البته تیم های چوکا و مقامت تهران که رقابت بسیار سخت و شانه به شانه ای را در جدول ره بندی داشتند ، برای کسب پیروزی در این دیدار مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه مساوی نیز برای تیم چوکا رضایت بخش بود.
با توجه به ابنکه تیم فوتبال چوکا در تهران مقابل مقاومت قرار می گرفت و همچین یک پله از این تیم در جدول رده بندی بالاتر قرار داشت، نتیجه مساوی برای نماینده گیلان قابل رضایت بود اما در نهایت این تیم با 2 گل برابر حریف تهرانی خود متحمل شکست شد.
البته تیم فوتبال مقاومت تهران با این پیروزی خانگی نه تنها بالاتر از چوکا در جدول ره بندی قرار گرفت، بلکه با توجه به استراحت تیم داماش گیلان ، جای این تیم را در رتبه دوم قرار گرفت تا نماندگان گیلان در این گروه یک پله در جدول رده بندی سقوط کنند.
تیم فوتبال چوکا تالش که در دیدارهای خانگی خود امتیازات خوبی را کسب می کند، در بازی های خارج از خانه تاکنون نتوانسته موفقیت چندانی را کسب کند که این امر ب احتمال زیاد در هفته های پایانی تاثیر مستقیمی در جایگاه این تیم در جدول رده بندی خواهد گذاشت.
با توجه به نزدیکی امتیازات تیم های صدر جدولی ، کسب نتیجه مساوی در خانه حریف می تواند امتیاز خوبی محسوب شود اما تیم چوکا در کسب این موفقیت در برابر تیم مقاومت تهران ناکام بوده تا علاوه براینکه یک پله در جدول سقوط کند، پیروزی مقاومت برابر این تیم باعث شد تا نماینده تهران 2 پله در جدول صعود کند.
تیم فوتبال داماش گیلان دیگر نماینده این استان در رقابت های لیگ دسته دوم در هفته شانزدهم با قرعه استراحت روبرو شد و به میدان نرفت که این امر باعث شد تا این تیم یک پله در جدول رده بندی سقوط کند.
داماشی ها برای اینکه بتوانند دوباره خود را در صدر جدول ببینند، نیازمند پیروزی در دیدارهای خانگی و همچنین در بازی های خارج از خانه هستند تا بتوانند موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت و سرانجام به لیگ دسته اول صعود کنند.
البته باید مشاهده کرد که تیم های داماش و چوکا که در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور قرار دارند در پایان این مسابقات می تواند رتبه های اول و دوم گروه خود را کسب کنند تا شانس صعود به لیگ دسته اول را داشته باشند و یا دوباره فصل آینده رقابت های خود را در لیگ دسته دوم ادامه می دهند.
تا پایان هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور و در گروه اول ، تیم خوشه طلایی ساوه با انجام 15 بازی و کسب 32 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، مقاومت تهران با 14 بازی و کسب 27 امتیاز دوم است ، تیم داماش نیز با 14 بازی و کسب 27 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رتبه سوم قرار گرفت و چوکا تالش نیز با 15 بازی و کسب 26 امتیاز در رتبه جهارم این گروه قرار دارد.
اما تیم فوتبال شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم که در گروه دوم این مسابقات قرار دارد، در هفته شانزدهم در تهران به مصاف نیروی زمینی رفت که در نهایت با نتیجه سنگین چهار بر صفر برابر حریفش متحمل شکست شد.
شهرداری فومن که افشین ناظمی را به عنوان سرمربی دراختیار گرفته و هفته گذشته نیز در خانه برابر شهدای بابلسر به پیروزی رسبده بود، در این بازی خارج از خانه ضعیف ظاهر و سرانجام مغلوب حریفش شد تا دوباره در جدول رده بندی چند پله سقوط کند.
تیم فوتبال شهرداری فومن که طی چند هفته اخیز توانسته بود نتایج قابل قبولی را کسب کند و از تیم های انتهای جدولی فاصله گیرد، در دیدار برابر نیروی زمینی بازی ضعیفی انجام داد و با چهار گل مغلوب حریف تهرانی خود شد تا پس از هفته شانزدهم با کسب 20 امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی گروه خود قرار گیرد و با این شکست سه پله در جدول سقوط کند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.