مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم در هفته چهاردهم از قابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، یکشنبه هفته آینده نهم دی ماه رو در روی هم قرار می گیرند.
میثم محبوب افزود: این مسابقه، در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار و تیم داماش گیلان در هفته اول از دور برگشت رقابت های لیگ دسته دوم میزبان حریف خود است.
وی ادامه داد: امیدواریم تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار خانگی بتواند برابر تیم ایرانجوان بوشهر به برتری دست یابد تا ضمن کسب هر سه امتیاز، به صدر جدول این دوره از مسابقات صعود کند.
وی بیان کرد: تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان پس از پایان دور رفت رقابت های لیگ دسته دوم به طور منظم انجام شده و این تیم آماده رویارویی با ایرانجوان بوشهر است و امیدواریم که طرفداران داماش نیز همانند گذشته در این دیدار خانگی از تیم خود حمایت کنند تا داماشی ها با پشتوانه این طرفداران برابر حریف خود پیروز شوند.
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: تا پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم داماش گیلان با کسب 24 امتیاز در مکان دوم و ایرانجوان بوشهر با کسب شش امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه اول قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.