افشین ناظمی روز چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دیدار برابر شهرداری بندرعباس به خصوص در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شدیم اما نتوانستیم به گل برسیم تا در نهایت با این تیم به نتیجه مساوی رسیدیم.
وی ادامه داد: البته بازی خوبی را هر دو تیم از خود به نمایش گذاشتند و از طرف دیگر ، شهرداری بندرعباس نیز یک تیم باسابقه و یکی از تیم های قدرتمند این لیگ بشمار می رود اما ما در مقابل این تیم خوب ظاهر شدیم و فقط در امر گلزنی ناموفق بودیم.
وی بیان کرد: در این بازی و به خصوص در 30 دقیقه پایانی بر بازی تسلط کاملی داشتیم و بارها فرصت گلزنی به دست آوردیم اما بازیکنان ما نتوانستند از این فرصت ها سود برده و در نهابت تمامی موقعیت های ما به هدر رفت.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن اضافه کرد: هفته آینده نیز باید در رامشیر برابر تیم استقلال این شهر قرار گیریم و امیدواریم که بتوانیم مقابل این تیم از فرصت های به دست آمده استفاده و نتبجه خوبی را کسب کنیم.
ناظمی خاطرنشان کرد: هدف ما این است که علاوه بر حفظ سهمیه تیم در رقابت های لیگ دسته دوم، در نهایت بین تیم های بالای میانه جدول قرار داشته باشیم و بتوانیم مقام شایسته ای را کسب کنیم.
تیم های فوتبال شهرداری فومن و شهرداری بندرعباس عصر سه شنبه در هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، در فومن به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.