به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرتیپ دوم پاسدار اصغر شکراللهی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه انزلی به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه تکلیف، در شرایط زمانی و مکانی متفاوت است اظهار کرد: ایران اسلامی در دوران هشت ساله دفاع مقدس با سلاح ایستاد و امروز حلقه مفقوده جامعه ما مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس و فرهنگ جهاد، ایثار است.

وی با بیان اینکه اصل بازدارندگی پس از دوران دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت افزود: خودکفایی در آمادگی تجهیزات نظامی در صنعت دفاعی برای مقابله با تهاجم دشمنان انقلاب پس از دوران دفاع مقدس موجب شد که آمریکا استراتژی تحریم را در برابر ایران اتخاذ کند.

سردار شکراللهی با بیان اینکه سیاست ها و تاکتیک های دفاعی آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران خصوصا در منطقه خلیج فارس تغییر یافته افزود: امریکا زمانی با تبلیغات گسترده وارد خلیج فارس می شد و به دنبال تبلیغات رسانه ای بود اما سیاست های دفاعی جمهوری اسلامی باعث شده که امریکا نتواند ناوهای خود را با تبلیغات سنگین وارد منطقه کند .

وی تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه و نیروی دریایی راهبردی ارتش در خلیج فارس و دریای عمان هرگز اجازه هیچ گونه تعرضی را به امریکا نخواهند داد .

سردار شکراللهی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت منطقه به گونه ای است که هیچ گونه جنگی ایران را تهدید نمی کند ولی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنان این اقتدار را حفظ کرده و هرگونه تهدید زمینی هوایی و دریایی را با شدت پاسخ خواهند داد.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

/۲۰۰۷/۷۴۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.