فاطمه در پاسخ به اتهامات جریانات معاند نظام علیه خود گفت: ‌‌الحمدالله ‌تا امروز هیچ‌گونه تخلف مالی از شرکت و یا از شخص بنده صورت نگرفته است.

به گزارش جماران، فاطمه صالحی  با اشاره به ‌‌فضا‌سازی‌ رسانه‌های معاند نظام اظهار داشت: ‌این روزها رسانه‌های معاند ‌خبر‌های کذبی را علیه من ‌منتشر می‌کنند که لازم ‌است اعلام کنم از سال 1395  در بیمه حکمت مشغول به کار شدم و در آن زمان بیمه حکمت به عنوان شرکت سهامی عام فقط در مرحله پذیره‌نویسی بود.

‌خواهرزاده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: نخستین حکم بنده در شرکت بیمه مسئول حوزه مدیریت بود‌.

صالحی تصریح کرد: در پنج ماه اول، نه تنها بیمه بلکه هیچ مبلغی به عنوان حق‌الزحمه دریافت نکردم‌ که اسناد و مدارک آن موجود است.

دختر فرمانده اسبق ارتش با اشاره به روند فعالیت بیمه حکمت خاطرنشان کرد: کم کم شرکت بیمه شکل گرفت و ‌با جذب مدیران توانمند به درجه یک توانگری مالی رسیدیم و هم‌اکنون بنده در شرکت فقط به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع مشغول هستم که برایم باعث افتخار است شرکت را همانند کودکی رشد داده و سهم کوچکی ‌در پیشرفت این شرکت داشته‌ام.‌

صالحی با بیان اینکه بیمه حکمت نسبت به سایر بیمه‌ها از حقوق و مزایای پایین‌تری برای حفظ جامعه سهامداری برخوردار است، ادامه داد: ‌با توجه به تذکرات عدیده بیمه مرکزی و با عنایت به جو حاکم در شرکت‌های صنعت بیمه، الحمدالله ‌تا به امروز هیچ‌گونه تخلف مالی از شرکت حکمت و یا از شخص بنده صورت نگرفته است.

صالحی با بیان اینکه گاهی تکرار برخی اخبار همسویی با دشمنان نظام و یا جو‌سازی علیه معتمدین انقلاب است، تاکید کرد: ‌شخصیت حقوقی بنده در ارتباط با هیچ کدام از نفرات سرشناس اطرافم نیست و هر روز سعی بر توفیقات بیشتری داشته‌ام.

صالحی تاکید کرد: برخی دوستان نیز به علت اطلاعات ناکافی،‌ مطالباتشان‌ مورد ‌سوء استفاده برخی جریانات معاند قرار گرفته است.

به گزارش جماران، برخی سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی ادعا کرده بودند که دختر فرمانده اسبق ارتش به دلیل مسائل مالی بازداشت شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.