به گزارش ایرنا، قاسم ولی‌زاده روز یکشنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان در سالن جلسات دانشگاه علامه طباطبایی خرم‌آباد با بیان اینکه جایگاه، منزلت و حقوق معلم در همه ابعاد وهیچ کدام از دولت‌ها به نحو احسن محقق نشده است، بیان کرد: براساس آموزه‌ها و مبانی حاکمیتی که بر جامعه ما حکمرانی می کند، باید قبل از پرداخت حقوق اقشار جامعه به حقوق فرهنگیان بپردازد.
وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما انقلابی فرهنگی است و نماد جامعه فرهنگی معلمان هستند، اظهار داشت:در این راستا باید به حق معلمان بیشتر توجه شود.
ولیزاده عنوان کرد: رسیدگی به وضعیت حقوق معلمان باید به گونه‌ای باشد که فرزندان ما برای انتخاب شغل، معلمی را در اولویت قرار دهند.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد کهن‌ترین نهاد تربیتی و مقدم بر سایر نهادهای جامعه است.
ولیزاده گفت: سرمایه انسانی مهمترین سرمایه یک سازمان است که این مهم در مدارس و دانشگاه‌ها توسط معلمین تولید می‌شود، هر سازمانی که نیروی متخصص، متعهد و علاقمند داشته باشد می‌تواند به سایر سرمایه‌ها دست یابند.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: معلم پایه‌گذار تمدن نوین است،و باید معلمان مطالبه‌گر باشند و اینکه معلمی به خاطر مطالبه گری دچار چالش می‌شود ظلم در حق معلم است، حاکمیت باید نگاهی ویژه به جنس منتقدین فرهنگی داشته باشد.
در این مراسم از 143 معلم توانمند لرستانی تجلیل شد.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.