علی یعقوبیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها، برگزاری اردوهای جهادی، نواختن زنگ مهر حسینی در مدارس، همایش بصیرتی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

وی با انتقاد از این‌که برخی اداره ها در شهرستان کاشمر در خصوص آذین‌بندی و نصب بنر و پرچم در هفته دفاع مقدس اقدامی انجام نداده‌اند ادامه داد: دفاع مقدس، مختص یک سازمان یا یک مجموعه نیست بنا بر این با توجه به این‌ که برابر دستورالعمل همه اداره ها و نهادها باید در برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضوری فعال و اثرگذار داشته باشند انتظار این است که همه ایفای نقش فعالی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: حماسه دفاع مقدس باید زنده نگه‌داشته شود زیرا نیاز داریم این حماسه جاودان به نسل‌های جوان منتقل شود و آنان با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

یعقوبیان افزود: ملت ایران به دنبال صلح، آرامش و آزادی برای همه ملت‌هاست و هیچ گاه جنگ طلب نبوده است بلکه در هشت سال دفاع مقدس نیز در برابر تجاوز دشمن از کیان کشور دفاع کرده است.

وی ادامه داد: باید با همان روحیه ایثار و فداکاری و مقاومت که در دوران دفاع مقدس در جامعه وجود داشت امروز از نظام  و کشور در برابر توطئه های دشمنان دفاع کنیم.

شهرستان کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

۷۴۹۷/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.