به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: ملت عراق، مجاهدان سوریه، افغانستان، پاکستان و ملت رشید ایران جبهه مقاومت را علیه جریان تکفیری و داعش تشکیل دادند و بر مفسدان فی الارض غلبه کردند.
وی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی این شهید زنده خدمت بزرگی به جامعه بشری کرد و در دو ماه به وعده خود در نابودی داعش عمل کرد، افزود: باید تا نابودی کامل دشمنان با روحیه مقاومت در مقابل زیاده خواهان بایستیم.
وی بیان کرد: پیچیده شدن طومار شجره خبیثه داعش ما را یاد دوران دفاع مقدس، جهاد و حماسه و یاد انسان های مومن، مجاهد و تربیت یافته در مکتب اسلام ناب می اندازد که در عمل به وظیفه شان سر از پا نشناختند.
حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه ملت ایران تربیت یافته در مکتب مجاهد فی سبیل الله همچون امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام هستند، افزود: اینها معلمان این مکتب جهاد و مبارزه و قیام هستند که در عرصه های مختلفی همچون تهدیدهای نظامی، تحریم ها، احساس تکلیف نسبت به مظلومان و یورش های منطقه ای راه جهاد و مبارزه را به ما نشان دادند.
وی اظهار کرد: علم تنها راه مقابله با تحریم های دشمنان است و با کار عالمانه باید تحریم ها را بشکنیم و چاره ای جز عبور از موانع نداریم.
خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه انقلاب به رهبری امام راحل(ره) و جهاد مردان مجاهد به پیروزی رسید و تاکنون استمرار یافته، گفت: امروز نیز برای استمرار و بقای انقلاب به جهاد مجاهدان فی سبیل الله و حرکت های مجاهدانه در عرصه های مختلف نیازمند هستیم.
حجت الاسلام برقراری با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان امام خمینی(ره) بیان کرد: امروز این ارتش 20 میلیونی را در اربعین اباعبدالله(ع) مشاهده کردیم و هر کجا پیشرفت داشتیم و به پیروزی رسیدیم، حاصل تفکر بسیجی است.
وی با تاکید بر اینکه تفکر و روحیه بسیجی را باید توسعه دهیم، افزود: تفکر نورانی بسیج نمی گذارد انقلاب به بن بست برسد.
حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه تفکر بسیج بسیاری از بن بست های منطقه را باز کرده، بیان کرد: تفکر نورانی بسیج بن بست عراق و سوریه را باز کرد و بسیاری از موانع را برطرف کرد.
وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: سفر رهبری در نوع خود بی نظیر بود و ایشان برای حل مشکلات سریع مردم این منطقه دستور رسیدگی ویژه و تلاش مجاهدانه دادند.
امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه سایر مسئولان نیز باید اینگونه در بین مردم حاضر شوند و پای کار باشند، کانکس را نیاز جدی زلزله زدگان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: این اتحاد، وحدت و همدلی به زلزله زدگان غرب کشور بسیار ارزشمند است و کمک ها باید همچنان ادامه پیدا کند.
شهرستان ملایر با دار بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
2087/7528
خبرنگار: معصومه موسوی** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.