به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان افزود: امریکا و اسراییل قصد دارند همین نقشه را برای ایران، ترکیه و سوریه نیز پیاده کنند و این کشورها و مردم آنها را تکه تکه کنند تا بر آنها حکومت کنند.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: دشمنان ما می خواهند پس از جداسازی این کشورها، اسلحه های خود را به آنها بفروشند و آنها را به جان هم بیندازند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به مسئولان تذکر دادند که مراقب مکر امریکایی ها باشید زیرا تا زمانیکه روح استکباری در آنها هست قابل اعتماد نیستند و عهد آنها قابل قبول نیست. حجت الاسلام میردامادی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی نیز اظهار کرد: این نیرو مایه افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است زیرا تامین امنیت مردم به منزله تامین آبروی نظام است.
وی از نیروی انتظامی خواست تا در بعدهای علمی، تحلیلی و مهارت آموزشی روز به روز با جدیت بیشتری عمل کنند.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی نیز گفت: خدا شهید حججی را نماد شهادت مظلومانه و شجاعانه قرار داد و شهید حججی نشان داد که امیدهای دشمنان بر باد رفته و نسل سوم انقلاب در مقابل استکبار می ایستد.
وی همچنین به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان و دست‌اندرکاران حج امسال اشاره و اظهار کرد: رفتار مناسب و ارتباط خوب زائران ما با دیگر مردم می تواند رفتارهای سوء دشمنان را خنثی کند.
میردامادی با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی شهر سومار قصر شیرین در شانزدهم مهر، تصریح کرد: هیچکس از جمله امریکا و انگلیس این عمل غیر انسانی را محکوم نکرد اما اگر در ایران یک فرد مجرم که صدها خانواده را متلاشی کند، مجازات شود فریاد آنها بلند می شود که در ایران حقوق انسانی رعایت نمی شود.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین گفت: شاید بسیاری از گرفتاری های ما از جمله گرفتاری های اقتصادی به دلیل این باشد که در تقوا پیشه کردن در بین همه مردم ضعیف عمل کردیم و باید همه تقوا را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
وی در خطبه نخست نیز با اشاره به قیام امام حسین (ع) گفت: مردم کشور ما در 40 سال گذشته زیر بار ذلت نرفتند و شعار امام حسین(ع) را عملی کردند.
وی با تاکید بر اینکه شعار باید همراه با شعور باشد، افزود: فلسفه اصلی قیام امام حسین(ع) این بود که تسلیم نشد.
ت/3011 خبرنگار: آسیه معینی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.