به گزارش ایرنا فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این آیین گفت: شهید همدانی در جریان زندگی با خدای خود صادقانه عهد و پیمان بست و به عهد خود وفادار ماند.
سردار مظاهر مجیدی افزود: این شهید عالی مقام با امام و رهبری انقلاب نیز صادقانه پیمان بست و این صداقت شهید همدانی بود که موجب شد در مراسم تشییع ایشان و برای پاسداشت چندین سال مجاهدت وی ، اقشار مختلف مردم حاضر شوند.
وی یادآوری کرد: شهید همدانی در قبل و بعد از انقلاب همواره خود را به عنوان سرباز کوچک اسلام نشان داد و وی چهل سال در این راه مجاهدت کرد و ذره ای از صراط مستقیم عدول نکرد.
فرمانده سپاه استان همدان گفت: این شهید همیشه در سختی ها اولین کسی بود که در صحنه های مختلف حاضر می شد همچنین شهید همدانی قبل و بعد از انقلاب توانست راه مستقیم را طی کند.
به گزارش ایرنا سردار مجیدی اظهار کرد: شهید همدانی دارای بصیرت بالایی بود که این بصیرت در فتنه 88 و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) خود را نشان داد.
وی تاکید کرد: برای شهید سرلشگر همدانی تفاوتی نداشت که در منطقه شلمچه به دفاع از اسلام بپردازد یا در سوریه و حلب در مقابل دشمن بایستد.
وی افزود: امروز نسل چهارم انقلاب همان مسیری را حسین همدانی پیمود ، طی می کند و شهید حججی ها نمونه این موضوع است.
در این آیین از مستند مثل پروانه و مجموعه پویانمایی شهید حسین همدانی رونمایی شد.
سردار سرلشکر پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهرماه سال 94 در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید.
پیکر شهید همدانی به علت علاقه وی به مرحوم آیت الله موسوی امام جمعه سابق همدان در زادگاهش تشییع و در جوار قبر این بزرگوار به خاک سپرده شد.
استان همدان بیش از هشت هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.