به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئول امور شهدای گمنام هرمزگان عصر پنجشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد شهدا 2 شهید در یادمان شهدای گمنام سرگز بخش احمدی حاجی آباد ، دو شهید در شهر گوهران بشاگرد و 2 تن از شهدای گمنام در شهرک امام حسن (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قشم تشییع و تدفین شدند.
سجاد امیریان خاطرنشان کرد: پیکر دو تن دیگر از شهدای گمنام فردا بعد از نماز جمعه و تشیع در جمع مردم شهر سردشت بشاگرد به بخش گافر و پارامون این شهرستان منتقل می شود تا در آنجا مراسم تدفین صورت گیرد.
8شهید گمنام دوران دفاع مقدس روزسه شنبه 27 تیرماه از طریق فرودگاه بین المللی قشم وارد هرمزگان شده و بر دستان مردم این شهرستان تشییع و پیش از ظهر دیروز چهارشنبه 28 تیرماه از مسیر دریایی بندرشهید ذاکری قشم – بندرشهید حقانی وارد بندرعباس شدند.
این شهدای گمنام در مناطق عملیاتی خیبر، بدر، رمضان و والفجر8 در کشور عراق تفحص شده و کوچک ترین شهید 15ساله و بزرگ ترین شهید20 سال دارد.
خاک هرمزگان با در آغوش کشیدن این شهدا، شمار شهدای گمنامی را که برای خود برگزیده به افزون بر 160 شهید در 50 نقطه رساند.
استان هرمزگان دارای افزون بر یک هزار و 250 شهید بوده که درمناسبت های مختلف از جمله دوران پیروزی انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس ، حادثه مکه مکرمه ، هواپیمای ایرباس ، مدافعان حرم ، کربلا ، مبارزه با اشرار و قاچاقچیان کالا و مواد مخدر به شهادت رسیدند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.