رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره های مربیگری و داوری و همچنین دو دوره مسابقه کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان طی فصل پاییز در شهرهای مختلف استان گیلان برگزار خواهد شد.

مجید مهروانی افزود: بر این اساس ، دو دوره داوری شامل دوره درجه دو و داوری درجه سه با هماهنگی فدراسیون کونگ فو در استان گیلان و طی ماه های آبان و آذر برگزار خواهد شد و یک دوره مربیگری درجه سه کونگ فو نیز در گیلان برگزار می شود.

وی به برگزاری رقابت های قهرمانی استان نیز اشاره و بیان کرد: علاوه بر برپایی سه دوره داوری و مربیگری ، رقابت های کونگ فو و هنرهای فردی قهرمانی استان گیلان نیز روز ۱۲ مهر ماه در بندرانزلی برگزار خواهد شد که این رقابت ها در رده سنی جوانان و بزرگسالان و به صورت نیمه آزاد برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین مسابقات کونگ فو آزاد قهرمانی استان گیلان نیز در رده های سنی جوانان و بزرگسالان پاییز امسال در شهرستان تالش برگزار خواهد شد که زبده ترین کونگ فوکاران آزادکار این دو رده سنی در این مسابقات با هم رقابت خواهند کرد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان در ادامه به برپایی مسابقات بین المللی نیز در گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: مترصد برگزاری یکدوره مسابقه کونگ فو با حضور چند کشور مطرح این رشته ، در گیلان هستیم که این رقابت ها را با هماهنگی با فدراسیون کونگ فو و اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار خواهیم کرد.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.