رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در رقابت های کونگ فو قهرمانی نونهالان و نوجوانان گیلان که جمعه شب در بخش خمام رشت پایان یافت، بیش از ۲۰۰ رزمی کار حضور یافتند.

مجید مهروانی افزود: حضور این تعداد ورزشکار در رقابت های کونگ فو قهرمانی نونهالان و نوجوانان گیلان بی سابقه است چون اکثر اوقات حدود یکصد ورزشکار در این دوره از رقابت ها حضور می یافتند اما در این مسابقات بیش از ۲۰۰ رزمی کار از شهرها و بخش های مختلف گیلان حضور داشتند.

وی ادامه داد: این امر نشان دهنده رشد و پیشرفت این رشته رزمی قدیمی در استان گیلان است و خوشبختانه نونهالان و نوجوانان از این رشته زیبا استقبال خوبی داشته به طوری که در مسابقات قهرمانی استان بیش از ۲۰۰ رزمی کار حضور یافتند.

به گزارش ایرنا در جریان این دوره از رقابت ها که در سالن ورزشی شهدا بخش خمام رشت برگزار شد ، در نهایت تیم کونگ فو رضوانشهر عنوان قهرمانی مسابقات نونهالان و نوجوانان استان گیلان را به خود اختصاص داد؛ همچنین تیم رشت (الف) در مکان دوم این رقابت ها قرار گرفت و تیم آستارا نیز مقام سوم رقابت های کونگ فو قهرمانی نونهالان و نوجوانان گیلان را کسب کرد و جام اخلاق این دوره از مسابقات نیز ، به تیم رشت (ب) تعلق گرفت.

۷۲۸۵ / 2007/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.