رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های کونگ فو قهرمانی بانوان این استان با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار برگزار شد.

مجید مهروانی افزود: در این دوره از رقابت ها بانوان کونگ فو کار در رده های سنی مختلف و از شهرهای رشت ، آستانه اشرفیه، لنگرود، تالش ، صومعه سرا، سیاهکل، لاهیجان، رضئوانشهر، فومن و رودسر با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها،  تیم کونگ فو بانوان لنگرود عنوان قهرمانی گیلان را به خود اختصاص داد، تیم رضوانشهر دوم شد ، تیم های رودسر و بندرانزلی نیز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم مسابقات کونگ فو قهرمانی بانوان گیلان قرار گرفتند.

وی بیان کرد: همچنین در پایان این رقابت ها ، تیم منتخب نوجوانان دختر نیز انتخاب و در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته کونگ فو  در شهر کرد ، حضور خواهند  یافت.

وی اضافه کرد: در پایان رقابت های یکروزه کونگ فو قهرمانی بانوان گیلان، به تیم های برتر حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر رده های سنی و اوزان مختلف ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانوان کونگ فو کار گیلان در چند سال اخیر فعالیت و رشد خوبی داشته و با توجه به اینکه تا چند سال گذشته هیچ مسابقه ای در بخش بانوان برگزار نمی شد، اما هم اینک علاوه بر برگزاری مسابقات در رده های سنی مختلف، تیم های بانوان گیلان نیز در رقابت های مختلف قهرمانی کونگ فو کشور شرکت و حتی مدال کسب می کنند.

۷۲۸۵ / 6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.