رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارتقاء شالبند دان شش به دان هفت کونگ فو کشور با حضور 40 استاد هنرهای رزمی در ارومیه برگزار شد که خوشبختانه 9 استاد رزمی کار از گیلان بودند.
مجید مهروانی افزود: محمود نمازی پور ، روژن میرزایی، مهدی پور ، بابک بهاری ، اردشیر عظیمی ، شهرام یگانه ، مرتضی بخشی نژاد ، ایوب مردای و هوشنگ آقایی پور اساتید گلانی هستند که توانستند در این آزمون شرکت کرده و موفق به کسب شالبند دان هفت کونگ فو شوند.
وی ادامه داد: ارتقای شالبند این اساتید به دان هفت ، برگ زرینی دیگر بر افتخارات هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان محسوب می شود که این امر نشان دهنده قدمت این رشته رزمی در گیلان است.
به گفته مهروانی، علاوه بر ارتقای شالبند این تعداد از اساتید، این هیات مترصد برپایی کلاس مربیگری درجه 2 کشور است که برای اولین بار در استان گیلان برگزار خواهد شد و این کلاس ارتقای مربیگری از 17 دی ماه جاری در رشت آغاز خواهد شد.
رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان به جهش این هیات بین سایر استان های کشور نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان تا دو سال گذشته در رتبه 28 بین استان های کشور قرار داشت که هم اینک به رتبه 11 ارتقاء یافته و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم رتبه تک رقمی را بین استان ها کسب کنیم.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.