مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان از ابتدای سال جاری تاکنون با انجام افزون بر ۴۰۹ عملیات به این تعداد از حادثه دیدگان امدادرسانی کردند که از مجموع حادثه دیدگان ۳۲۷ نفر توسط آمبولانس های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اظهار داشت: حادثه دیدگان شامل ۷۱۷  نفر  حوادث جاده ای، ۶۴ نفر حوادث دریایی و ساحلی و سایر حوادث است که توسط تیم های عملیاتی ، خدمات لازم به آنها ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: ۱۵۷ نجاتگر روزانه در ۳۲ پایگاه امداد و نجات موقت ، فصلی ، ثابت ، شعب و یک پایگاه امداد هوایی ،  ۴۵ نجاتگر در ۹ پایگاه ساحلی آماده ارائه خدمات به هم استانی ها و مسافران هستند.

وی اضافه کرد: در پایگاه های امداد و نجات و شعب هلال احمر گیلان، ۴۳ دستگاه خودروی امدادی شامل ست نجات، آمبولانس و موتور سیکلت، یک دستگاه بالگرد، یک تیم آنست (سگهای زنده یاب ) و یک تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر نیز در صورت نیاز آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار و ۱۷۲ عضو جوان و بیش از هشت هزار و ۶۳۳ داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می‌کنند.‌

۷۲۸۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.