غفور آقاجانلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در جاده های این استان به 78 خودرو کمک رسانی کردند.
وی اظهار داشت: بر این اساس 10 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان با 33 نفر نیروی عملیاتی و با بکارگیری هفت دستگاه خودروی آمبولانس در این امدادرسانی ها مشارکت دارند.
این مسئول ادامه داد: تا کنون تعداد افراد امدادرسانی شده در جاده های این استان شامل 61 نفر در آزادراه زنجان – قزوین ، 37 نفر در محور تهم - چورزق ، 6 نفر در محور زنجان - طارم ، یک نفر در محور زنجان - بیجار، امدادرسانی شده است.
معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: امدادرسانی جمعیت هلال احمر این استان همچنان به در راه ماندگان ادامه دارد و هموطنان در صورت سفر اجباری ضروی است که لباس گرم، زنجیرچرخ و اقلام خوراکی به همراه داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: ندای امداد جمعیت هلال احمر با شماره 112 به صورت شبانه روزی و رایگان اماده پاسخگویی است که هموطنان در صورت بروز حادثه می توانند با این شماره تماس گرفته و جمعیت هلال احمر را در جریان حادثه قرار دهند.
به گزارش ایرنا، پیش از این نیز هلال احمر استان اواخر دی امسال عوامل این جمعیت در 10 مورد حادثه ناشی از بارش برف و کولاک، به 449 نفر حادثه دیده امداد رسانی کرده بود.
هم اکنون 15 پایگاه امداد و نجات بین شهری، 10 پایگاه امداد و نجات ثابت و پنج پایگاه موقت جمعیت هلال احمر استان فعال هستند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.