مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، با اشاره به حضور علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور در افتتاح این دو پروژه گفت: پایگاه امداد هوایی هلال احمر گیلان و پایگاه امداد و نجات کلیدبر شهرستان صومعه سرا فردا (چهارشنبه) در جریان سفر رئیس جمهوری و هیات وزیران به استان به همراه سایر پروژه ها به صورت وئدیو کنفرانس افتتاح می شود.
مهدی ولی پور اظهار داشت: فاز اول پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر گیلان شامل آشیانه بالگرد و پد پرواز با هزینه کرد 51 میلیارد ریال شامل 33 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر دوره اول و بقیه از محل اعتبارات منابع جمعیت هلال احمر کشور به بهره برداری می رسد.
وی افزود : ساختمان پایگاه امداد و نجات کلیدبر شهرستان صومعه سرا، (که در کانکس فعال بوده) نیز با هفت میلیارد ریال هزینه کرد، شامل دو میلیارد و 700 میلیون ریال از محل منابع استانی و بقیه از منابع جمعیت هلال احمر کشور به بهره برداری می رسد.
جمعیت استان گیلان دارای، 18 پایگاه امداد و نجات است.
رئیس جمهوری، جمعی از وزرا و اعضای هیأت دولت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری میهمان گیلانی ها هستند و نخستین برنامه دکتر روحانی، حضور در جمع مردم استان و سخنرانی در ورزشگاه شهر لاهیجان است. راه آهن قزوین - رشت نیز به طور رسمی با حضور حجت الاسلام روحانی افتتاح می شود.
رئیس جمهوری پیش از این نیز در اواخر فروردین ماه سال 94 در پانزدهمین سفر استانی خود و نیز اوایل فروردین ماه سال 96 برای بهره برداری از چندین پروژه مهم عمرانی و صنعتی، به گیلان سفر کرده بود.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.