به گزارش ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در این آیین گفت: مجتمع فرهنگی امدادی هلال احمر کنگان به مساحت یکهزار و 400 مترمربع با 12میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی احداث شده است.
حسین درویشی افزود: این مجتمع شامل بخش های ورزشی، پشتیبانی، و خدمات است که به منظور سرعت بخشی و سهولت درچیدمان و تخلیه کالاهای امدادی در زمان حادثه احداث شده است.
وی در باره راه اندازی پایگاه امداد و نجات بوشهر اظهار داشت: راه اندازی پایگاه های امداد و نجات مستلزم بکارگیری امدادگران ماهر و آموزش دیده برای خدمات رسانی به مسافران است.
درویشی بیان کرد: جمعیت هلال احمر با تشکیل و راه اندازی پایگاه های امداد و نجات جاده ای و با احساس خلاء ارائه خدمات در جاده های پرتردد و خطر آفرین کشور به عنوان یکی از نهادهای مسئول در امور مربوط به جاده است.
وی یادآور شد: استقرار پایگاه های ثابت و سیار و پست های موقت با بکارگیری آمبولانس، خودرو نجات وحضور نیروهای عملیاتی درجاده ها و مبادی ورودی و خروجی شهرها به منظور اجرای سریع عملیات جست و جو و نجات و امداد رسانی احتمالی درمحدوده پایگاه ها ضروری است.
درویشی گفت: بخش امداد و نجات یکی از مهمترین بخش ها در جمعیت هلال احمر است که با توجه به آمار بالای حوادث جاده ای وتلفات آن احداث این پایگاه ها ضروری است.
وی گفت: برای راه اندازی پایگاه امداد و نجات بوشهر پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.