به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد دلق پوش شامگاه پنجشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید در فرمانداری تالش گفت: صدور مجوزهای غیر منطقی و بدون مطالعه در بخش پالت سازی و صنایع چوب استان، مشکلاتی ایجاد کرده و اجازه صدور مجوز جدید برای صنایع چوب و پالت سازی را نمی‌دهیم.
وی افزود: برای هر صنعتی باید تدبیری اتخاذ شود و مدیران این حوزه باید تصمیم ساز باشند، نه اینکه فقط مجوز صادر کنند.
دلق پوش ادامه داد: از استاندار گیلان درخواست کرده ایم برای ممانعت از خروج چوب از استان اقداماتی صورت گیرد و تسهیل واردات چوب و کاهش عوارض واردات آن، از راه های رفع مشکل کمبود مواد اولیه پالت سازان و تولید کنندگان صنایع چوبی است.
فرماندار تالش نیز در این جلسه گفت: فعالان صنایع پالت سازی با کمبود مواد اولیه مواجه هستند و باید برای رفع مشکل آنها، تدابیر لازم اتخاذ شود.
سید عیسی مهدوی ادامه داد: اولویت فرمانداری، حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران و همراهی کامل با آنهاست.
وی افزود: مسئولان ادارات برای توسعه کار و اشتغال، با سرمایه گذاران همکاری کنند و تلاش خود را برای رفع موانع آنان بکار گیرند.
بر اساس اطلاعات موجود؛ 70 پالت ساز فعال در تالش فعالیت می کنند و در سال 1395 یکی از بزرگترین کارخانه های خودکار پالت سازی کشور در این شهرستان راه اندازی شده و شرکت چوب اسالم تالش نیز از واحدهای مشهور است.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7106 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.