حمید رضا عقاب نشین روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: هدف این است که با راه اندازی این گمرک تخصصی، فرآیند فعالیت سرمایه گذاران در حوزه آی . تی و آی . سی . تی در منطقه تسهیل شود.
وی گفت: با راه اندازی این گمرک، خدمات با کمترین زمان و به بهترین کیفیت به سرمایه گذاران این بخش ها ارائه می شود.
عقاب نشین با بیان اینکه رشد بخش های اقتصادی، صنعتی و خدماتی در حوزه های آی . تی و آی . سی . تی یکی از مهمترین برنامه های منطقه ویژه اقتصادی پیام است اظهار داشت: در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده با هدف حمایت از تولید و توسعه اشتغال، به دنبال توسعه زیر ساخت ها در منطقه که در نهایت به جذب سرمایه گذاران بیشتری منجر می شود هستیم.
معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: به همین منظور 20 هکتار زیر ساخت جدید با الویت استقرار صنایع دانش بنیان، هایتک، آی . سی. تی و آی .تی در منطقه در نظر گرفته شده که با ارائه مشوق هایی از آنها حمایت می شود که یکی ازاین موارد تخفیف 25 درصدی فقط برای سرمایه گذاران دانش بنیان است .
عقاب نشین ادامه داد: در حوزه فعالیت های فناورانه و واحدهایی که به چرخه تولید رسیده اند، برای استقرار آنها در منطقه ویژه اقتصادی حمایت می شود.
وی با اشاره به راه اندازی اکوسیستم اقتصاد دیجیتال در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز افزود: هدف این است که واحدهایی که در حوزه های دانش بنیان آی . تی، آی سی تی و فناوری دیجیتال فعالیت می کنند از طریق این اکوسیستم با هم افزایی بیشتری با هدف ارائه خدمات بهتر داشته باشند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.