تاجر بین المللی عراق با رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی به منظور گسترش روابط تجاری، صادرات و واردات، سرمایه‌گذاری مشترک بین دو طرف دیدار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی، جعفر عبدالکاظم القزاز تاجر بین المللی عراق در شهر بغداد با محمد صمدی، رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی دیدار کرد.

براساس این گزارش این دیدار با هدف گسترش روابط تجاری، صادرات و واردات، سرمایه گذاری مشترک بین دوطرف انجام شد.

در این دیدار محمد صمدی، رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی گسترش روابط تجاری با طرف های خارجی از جمله تجار و سرمایه گذاران را بسیار پراهمیت خواند.

وی تاکید کرد: توسعه روابط تجاری با کشورهای همسایه یکی از اولویت های مهم جمهوری اسلامی ایران است که حمایت از تولید داخلی و رونق تولید را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود:  جذب سرمایه گذار از کشورهای همسایه در استحکام روابط تجاری بین دو کشور بسیار موثر است و می‌تواند در بحث اقتصادی توسعه و رونق  و اشتغال  پایدار برای کشور به همراه بیاورد.

جعفر عبدالکاظم القزاز ، تاجر بین المللی عراق نیز در این دیدار با تاکیدبر روابط تجاری خوب بین کشور ایران و عراق، گفت: کشور عراق در زمینه تجارت بسیار فعال است .

وی بیشترین نیاز کشور عراق را اقلام صنعتی و غیرصنعتی اعلام کرد وخواستار معرفی بیشتر محصولات و کالاهای صادراتی استان خراسان شمالی به تجار و بازرگانان و سرمایه گذاران کشور عراق شد.

گفتنی است بیشترین صادرات جعفر عبدالکاظم القزاز ، تاجر بین المللی عراق در زمینه اقلام جوش، ابزار آلات ، لوازم ایمنی (کابل، سیم، دست کش و... ) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.