مسئول روابط عمومی هیات فوتال استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته هیجدهم رقابت های لیگ برتر اعلام و وحید کاظمی به عنوان داور، سعید علی نژادیان و امیرمحمد داودزاده به عنوان کمک داور ، احمد محمدی و مجید محمدی به عنوان داوران خط دروازه ، یعقوب حجتی به عنوان داور چهارم و ابراهیم میرزابیگی به عنوان ناظر گروه داوری در مسابقه سپیدرود و ماشین سازی حضور دارند.
علیرضا وهابی خاطرنشان کرد: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ماشین سازی تبریز در هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور عصر جمعه هفته جاری 26 بهمن ماه از ساعت 16 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می روند.

** چهار تیم به نیمه نهایی مسابقات بسکتبال جام فجر صعود کردند
با پایان یافتن مرحله مقدماتی رقابت های بسکتبال شش جانبه جام فجر گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که چهارشنبه شب در رشت پیگیری شد، تیم های بسکتبال امید لاهیجان و امید کوچصفهان از گروه اول و تیم های بسکتبال پیشکسوتان آستانه اشرفیه و پیشکسوتان رشت از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
در بازی های انجام شده از روز سوم این مسابقات، ابتدا تیم های امید لاهیجان و امید عدالت رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم امید با نتیجه 77 بر 64 حریفش را شکست داد و نیز تیم های پیشکسوتان رشت و پیشکسوتان آستانه اشرفیه به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم آستانه اسرفیه در یک بازی نزدیک با نتیجه 65 بر 64 برتری رسید .
در رقابت های بسکتبال شش جانبه جام فجر که توسط هیات بسکتبال کوچصفهان رشت از عصر دوشنبه گذشته آغاز شده ، تیم های امید لاهیجان ، امید کوچصفهان ، امید عدالت رشت در گروه اول ، پیشکسوتان آستانه اشرفیه ، پیشکسوتان کوچصفهان و پیشکسوتان رشت در گروه دوم حضور داشتند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.