به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر یکشنبه در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت برگزار شد ، تیم بسکتبال جوانان آرنا رشت با نتیجه 65 بر 38 تیم رضوانشهر را مغلوب و به مرحله نیمه نهایی رقابت های بسکتبال لیگ جوانان استان گیلان صعود کرد.
همچنین در سایر بازی های برگزار شده این رقابت ها تیم بسکتبال جوانان لاهیجان با نتیجه 41 بر 37 درفک رشت را شکست داد و تیم جوانان صومعه سرا با نتیجه 53 بر 32 برابر بندرانزلی به برتری رسید.
با توجه به بازی های برگزار شده و نتایج کسب شده، تیم های بسکتبال جوانان آرنا و درفک از رشت ، لاهیجان و صومعه سرا به مرحله نیمه نهایی ابن مسابقات صعود کردند که در این مرحله ، چهار تیم حاضر به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند.
در رقابت های بسکتبال لیگ جوانان استان گیلان هشت تیم از شهرهای رشت ، بندرانزلی، صومعه سرا ، رضوانشهر و لاهیجان حضور داشتند که در 2 گروه به صورت دوره ای و متمرکز با هم رقابت پرداختند و در نهایت، 2 تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

** تیم فوتبال امید سپیدرود رشت برابر تالش پیروز شد
در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ امیدهای استان گبلان، تیم سپیدرود رشت برابر شهرداری چوبر تالش پیروز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که از هفته پنجم این رقابت ها برگزار شد، تیم فوتبال امید سپیدرود رشت در یک بازی برتر با نتیجه پنج بر صفر موفق شد شهرداری چوبر تالش را شکست دهد و به صدرنشینی خود در این رقابت ها ادامه می دهد.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها، تیم های فوتبال همشهری شهرداری بندرانزلی و مهرآوش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت، تیم شهرداری با نتیجه یک بر صفر حریفش را مغلوب کرد.
اما در پرگل ترین دیدار هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ امیدهای استان گیلان، تیم های شاهد شفارود اسالم و بنادر و دریانوردی انزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شفارود با نتیجه چهار بر سه حریفش را شکست داد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.