به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار که شامگاه پنجشنبه در حضور یک هزار تماشاگر در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت هادی سالم به عنوان سرداور به همراه جواد مرادی و سروش خادم الحسینی به عنوان داور اول و دوم برگزار شد، محمود حاجی اسماعیلی و منصور انبه به ترتیب به عنوان ناظر داوری و نماینده فدراسیون حضور داشتند.
در این بازی تیم یس آل در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب با نتایج 29 بر 17، 18 بر 10 و 23 بر 16 بازی را به میهمان خود واگذار کرد.
بازیکنان تیم یس آل در این بازی با هدایت صالح مخدومی سرمربی خود با ترکیب اولیه کامیار صادق زاده، دوین میشل، رهام کبیر، نیما بخشی و تایرون مک میل وارد بازی شدند.
مهران حاتمی سرمربی تیم شهرداری تبریز در این بازی یاران خود را با ترکیب اولیه آرن داودی، هروه پولکو، محمد اجاقی، روزبه ارغون و اصغر کاردوست به میدان فرستاد.
تیم یس آل با این باخت از ادامه حضور در رقابت های پلی آف باز ماند و تیم شهرداری تبریز راهی مرحله نیمه نهائی این رقابت ها شد.
تیم شهردار گرگان نیز عصر امروز با شکست درمقابل پتروشیمی بندر امام از راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور بازماند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.