به گزارش خبرنگار ایرنا سید زمان حسینی دوشنبه شب بعد از دیدار تیمش برابر نیروی زمینی در جمع خبرنگاران افزود: در سال های قبل که به عنوان دستیار کنار تیم بودم همه چیز خوب بود اما امسال که سرمربی تیم هستم شرایط سخت تر شده است.
وی عنوان کرد: از روز اول درخواست بازیکن خارجی دادم که امروز و فردا کردند و هفته قبل هم در حال جذب یک بازیکن پست پنج بودیم که بازهم‌ میسر نشد.
وی ادامه داد: با این شرایط نمی توان کار زیادی کرد اما بازیکنان جوان و باانگیزه شهرداری در دیدار امروز بسیار خوب بازی کردند و توان خود را با قدرت به نمایش گذاشتند.
حسینی گفت: نیروی زمینی تیم قدرتمندی بود اما تمرینات هفته گذشته با کمک دستیارانم در کنار حضور و تشویق و حمایت تماشاگران که عامل اصلی پیروزی بود، باعث برتری ما در این بازی شد.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزود: امروز امید داشتیم تیم یِس آل گرگان هم در اهواز برنده شود اما همه چیز برعکس شد.
وی تاکید کرد: ناامید نیستیم و بدون شک برای برد روز پنجشنبه به مصاف مهرام خواهیم رفت و روز دوشنبه آینده در شهرآورد گرگان امید دارم تماشاگران شاهد یک بازی خوب و تماشاگرپسند باشند.
وی در خصوص رقابت های پلی آف گفت: فعلا باید به 2 بازی آینده فکر کرد و سپس برای آینده تصمیم گرفت اما ایکاش با توجه به سیرصعودی تیم حضور مسئولین را در جایگاه بیشتر حس کنم.
همچنین سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران گفت: تماشاگران امروز شاهد یک بازی تمام ایرانی بودند زیرا همه بازیکنان ایرانی بودند و بدون استفاده از بازیکن خارجی دو تیم به مصاف هم رفتند.
محمدرضا اسلامی افزود: شهرداری در این دیدار بسیار خوب بازی کرد و برای برد به زمین آمد اما ما برای نباختن آمده بودیم و بازی را واگذار کردیم و هر تیمی که با تفکر ما بیاید بدون شک بازنده خواهد بود.
به گفته اسلامی بازی در گرگان همیشه سخت بوده بطوری که هفته قبل پتروشیمی هم در دیدار با شهرداری به مشکل برخورد.
وی با بیان اینکه تیم من مشکلات مختلفی دارد؛ اظهار کرد: تیم گرگان برد خود را مرهون تماشاگرانش است؛ استفاده از بازیکنان جوان نشان دهنده روزهای درخشان برای بسکتبال گرگان است اما انتظار می رود تماشاچیان، مسئولین و مردم در برابر باخت های شهرداری صبور باشند.
سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی تاکید کرد: گرگان امروز پایتخت هوادار بسکتبال است و نه پایتخت بسکتبال اما رسیدن به جایگاه واقعی گرگان و پایتخت بسکتبال بودن هم دور از دسترس نیست.
دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و نیروی زمینی تهران در هفته هفتم دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور عصر امروز با نتیجه 76 بر 70‌ به نفع شهرداری گرگان به پایان رسید.
3014/6203
* خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.