به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، محمد نوری زننده گل سوم و پیروزی بخش تراکتورسازی پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در چارچوب جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: دیدار امشب بسیار سنگین و نفس گیر بود.
وی ضمن قدردانی از هواداران تراکتورسازی برای حضور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: ذوب آهن چه در زمانی که یحیی گل محمدی سرمربی آن بود و چه حالا که مجتبی حسینی سرمربی آن است، تیم جوان، باانگیزه و خوبی است و پیروزی بر این تیم راحت نیست.
مهدی شریفی مهاجم تراکتورسازی که فصل گذشته برای سپاهان بازی می کرد نیز در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار دشواری بود و توانستیم با کمک بازیکنان باتجربه خود پیروز این میدان شده و شرمنده هوادارانمان نشویم.
دیدار تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در فولادشهر اصفهان برگزار شد و در حالی که دو تیم 90 دقیقه قانونی دیدار را با تساوی یک بر یک به پایان رسانده بودند، ولی شاگردان امیرقلعه نوئی موفق شدند در پایان وقت های اضافه 3 بر 2 پیروز میدان باشند.
محسن بنگر مدافع تیم تراکتورسازی نیز با بیان اینکه تماشاگران از تماشای این دیدار پرگل لذت بردند، در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و توانستیم ذوب آهن را به سختی شکست دهیم.
کرار جاسم هافبک تیم تراکتورسازی نیز که در لحظات پایانی این دیدار از سوی داور با کارت قرمز از زمین اخراج شد، در جمع خبرنگاران گفت: به من ناسزا گفته شد و من کنترل خود را از دست دادم.
ورزشی** 8114/ 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.