به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی روز شنبه پس از برتری تیمش در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور و صعود به فینال این مسابقات، افزود: باید به فوتبال ایران به دلیل ارائه این مسابقه زیبا از دو تیم، تبریک بگویم و معتقدم این بازی سالیان سال در ذهن ها خواهد ماند.
وی افزود: ‌پیروزی تراکتور سازی بدون دلیل تا دقایق پایانی نیمه دوم وقت های اضافه طول کشید و نباید این گونه می شد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که از این برد بسیار خوشحال به نظر می رسید، درباره حرکت جاسم کرار بازیکن عراقی این تیم که منجر به اخراجش از زمین مسابقه شد، تاکید کرد: به طور حتم با این بازیکن برخورد شدید خواهم کرد چرا که حرکت او بسیار نادرست بود.
قلعه نویی با بیان اینکه دیدار تیمش برابر تیم ذوب آهن در شرایط نامطلوبی از نظر امکانات سخت افزاری برگزار شد، تصریح کرد: به اندازه کافی استعداد در فوتبال کشور داریم و آنچه که نداریم امکانات است، اگر زمین مناسب در اختیار تیم ها باشد هواداران شاهد بازی های زیباتری از تیم ها خواهند بود.
وی در پاسخ به این سئوال که برنامه تان برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر چیست؟ ‌گفت: دو روز به بازیکنان استراحت خواهیم داد اما به طور حتم تیم را برای نیم فصل دوم تقویت خواهیم کرد و اطمینان می دهم صد درصد نسبت به نیم فصل اول بهتر خواهیم شد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: ‌با تدبیر مدیریت باشگاه یک اردوی تدارکاتی نیز برای نیم فصل دوم در برنامه کاریمان قرار دارد که امیدوارم به نحو مطلوب برگزار شود.
وی در خاتمه از باشگاه ذوب آهن تقدیر و تشکر کرد و افزود:‌ باشگاه ذوب آهن امروز یک مربی جوان دیگری را به فوتبال ایران معرفی کرد که تیم خوبی را روانه مسابقات کرده است از این بابت باید به این باشگاه تبریک بگویم.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور امروز (شنبه) ذوب آهن را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و حریف تیم نفت تهران در فینال این رقابت ها شد.
8114/ 2093 **خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.