به گزارش ایرنا، رضا هنگام پور شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهرداری بندرعباس روز گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم مهروبان نوین ماهشهر رفت که در این دیدار حساس با نتیجه 78 بر 75 موفق به شکست تیم میزبان شد.
وی افزود: بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول بسکتبال کشور به صورت دو برد ازسه مسابقه برگزار شد و تیم های پیروز مجموع سه مسابقه به رقابت‌های لیگ برتر صعود کردند.
هنگام پور خاطرنشان کرد: تیم صنعت مس کرمان نیز از منطقه جنوب کشور مجوز حضور در رقابتهای فصل آینده لیگ برتر را کسب کرد.
دبیر هیات بسکتبال هرمزگان بیان داشت: تیم بسکتبال سه نفره دختران هرمزگان نیز هفته گذشته در رقابتهای بسکتبال سه نفره زیر 18 سال کشور پس از تیم‌های تهران و اصفهان عنوان سومی را از آن خود کرد.
هنگام پور تصریح کرد: کسب این موفقیت ها توسط تیم های هرمزگان در رقابتهای ملی نشان از استعداد و ظرفیت بالای رشته بسکتبال در این استان دارد که باید برای شکوفایی هر چه بیشتر این استعدادها حمایت های لازم انجام شود.
مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در دو منطقه شمال و جنوب برگزار شد و در پایان دو تیم از هر منطقه به لیگ برتر صعود کردند.
هم اکنون نزدیک به سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان در رده های سنی مینی، نونهالان ، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استان فعالیت دارند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.