به گزارش خبرنگار ایرنا، در جریان این رقابت ها و در بازی های انجام شده ابتدا تیم های بسکتبال امید کوچصفهان و امید عدالت رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال امید کوچصفهان در یک بازی برتر با نتیجه 48 بر 34 حریفش را شکست داد.
تیم بسکتبال امید کوچصفهان در این دیدار بهتر از حریف خود ظاهر شد و با پیروزی در این مسابقه، شکست روز اول این رقابت ها را به فراموشی سپرد و امیدوار به صعود از گروه خود باقی ماند.
اما در دومین دیدار این رقابت ها ، تیم های بسکتبال پیشکسوتان رشت و پیشکسوتان کوچصفهان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بسکتبال پیشکسوتان رشت در یک دیدار نزدیک با نتیجه 56 بر 53 برابر کوچصفهان به برتری رسید .
در اولین روز این رقابت ها نیز که عصر دوشنبه برگزار شد، تیم های بسکتبال امید لاهیجان و پیشکسوتان کوچصفهان به ترتیب برابر تیم های بسکتبال امید لاهیجان و پیشکسوتان آستانه اشرفیه به برتری دست یافته بودند.
در رقابت های بسکتبال شش جانه جام فجر که توسط هیات بسکتبال کوچصفهان رشت از عصر دوشنبه آغاز شده ، تیم های بسکتبال امید لاهیجان ، امید کوچصفهان ، امید عدالت رشت در گروه اول ، پیشکسوتان آستانه اشرفیه ، پیشکسوتان کوچصفهان و پیشکسوتان رشت در گروه دوم حضور دارند.
تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها در دو گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه ، به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه خواهند یافت.
در رقابت های بسکتبال جام فجر کوچصفهان رشت که به مدت شش روز ادامه خواهد یافت، اصغر قاسمیان، شاهین مومن نژاد ، نعیم حسنی خواه ، سعید آزاد ، عارف کریمی ، حمیدرضا سلیمانی و ساسان مومن نژاد به عنوان داور قضاوت می کنند، ابراهیم گل آرا نیز به عنوان سرپرست فنی در این رقابت ها حضور دارد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.