شهرام پرنیاک روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسابقات استعدادهای برتر کشور در شهرستان های اهواز، ماهشهر، امیدیه و شوشتر در حال برگزاری است افزود: مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات با انجام چهار دیدار پیگیری شد و تیم های خوزستان، تهران، اصفهان و خراسان رضوی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
وی بیان کرد: مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال المپیاد استعدادهای برتر کشور از روز چهارشنبه 30 آبان با شرکت 19 تیم از استان های مختلف کشور به میزبانی هیات بسکتبال خوزستان آغاز و تا هشت آذرماه ادامه دارد.
رییس هیات بسکتبال خوزستان با بیان اینکه تیم خوزستان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم گلستان رفت که با نتیجه 79 بر 41 به برتری رسید افزود: همچنین تیم های تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب با نتایج 84 بر 31، 61 بر 47 و 59 بر 56 بر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
وی در ادامه با بیان اینکه تیم دختران خوزستان برای نخستین بار به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به میزبانی شیراز صعود کردند افزود: تیم دختران خوزستان در بازی نیمه نهایی مغلوب تیم خراسان رضوی شدند و از صعود به بازی نهایی باز ماندند؛ نماینده خوزستان پس از شکست مقابل اصفهان در بازی رده بندی به مقام چهارم رسید.
به گزارش ایرنا المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رده سنی 12 تا 15 سال در رشته های ورزشی شامل اسکیت، اسکواش، بسکتبال 3*3، بسکتبال سالنی، بدمینتون، تنیس، تنیس روی میز، تیراندازی، تیر و کمان، تکواندو، جودو، دوچرخه سواری، دو و میدانی، راگبی، ژیمناستیک، سه گانه، سنگ نوردی، شطرنج، شمشیر بازی، فوتسال، فوتبال، قایقرانی، کبدی، کاراته، وزنه برداری، ووشو، والیبال سالنی، هندبال سالنی و هاکی است.
رشته های ورزشی اختصاصی آقایان شامل بولینگ و بیلیارد (اسنوکر)، بوکس، سپک تاکرا، شنا، شیرجه، کشتی آزاد و فرنگی، موتورسواری و اتومبیل رانی (موتورکراس)، والیبال ساحلی و هندبال ساحلی است.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.