به گزارش روز پنجشنبه ایرنا کریم خورسندی در سومین جلسه هیأت اندیشه ورز کارگروه فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان که در دفتر معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با بیان اینکه جامعه رسانه ای و مطبوعاتی استان همواره در اجرا، تولید و بازتاب برنامه های دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب پیشرو بوده ، اظهار کرد: رسانه های مکتوب و مجازی استان از هم اکنون به انتشار موضوعات و مطالب مرتبط با چله انقلاب اقدام کرده اند.
وی یکی از مهم ترین برنامه های خانه مطبوعات استان در دهه فجر امسال را برگزاری جشنواره رسانه و انقلاب دانست و افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به افرادی که با تولید و محتوا اقدام به نگارش مطالب و مقالاتی درخصوص چگونگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نمایند، جوایز ارزنده ای اهدا می شود.
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان تصریح کرد: نقش رسانه ها و خبرنگاران در پیروزی انقلاب اسلامی، مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی و فرهنگ سازی در باورهای دینی و تاثیر و نقش مردم گیلان در پیروزی انقلاب از جمله محورهای جشنواره مذکور است و اصحاب رسانه می توانند مطالب تولیدی و منتشر شده خود را در بخش های سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس و گزارش را حداکثر تا 12 بهمن 97 به خانه مطبوعات استان تحویل دهند.
خورسندی خاطرنشان کرد: آثاری در جشنواره پذیرفته می شوند که از 12 بهمن 96 لغایت 12 بهمن 97 در یکی از نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز چاپ و منتشر شده باشد.
وی با بیان اینکه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رویکرد باورپذیربودن و با چشم انداز 1404 برگزار خواهد شد، گفت: هنرمندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه باید در اجرای برنامه ها مشارکت بالایی داشته باشند و از پتانسیل عظیم جامعه رسانه ای بهره لازم گرفته شود.
2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.