به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز شنبه در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد تأکید کرد: این وظیفه تک تک مردم و مسئولان است تا با تبیین دستاوردهای نظام ، دشمن را در ضربه زدن به نظام نا امید و مردم را نسبت به آینده کشور و نظام امیدوارتر کنند.
وی با بیان اینکه وحدت ملت ایران حول محور ولایت فقیه به عنوان ستون نظام شکل می گیرد و این همان نقطه ای است که دشمن از آن هراس دارد افزود: امروز ملت ایران اسلامی ، میراث دار ودیعه ای هستند که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده و امروز همه وظیفه دارند تا با تمام توان از این امانت حراست کنند.
امام جمعه موقت ورامین افزود: ولایت فقیه باعث شد تا مردم شعار واحد سر دهند و با قرار گرفتن در جبهه حق و اجماع زیر پرچم ولایت، بر توطئه دشمنان فائق آیند.
محمودی افزود : حمایت نکردن از ارزش های انقلاب ، خیانتی بزرگ به شهیدان و تمامی کسانی است که در این مسیر از تمامی هستی خود دست کشیدند تا ارزش های اسلامی در جامعه حاکم شود.
وی با اشاره به لزوم گرامیداشت حماسه 9 دی گفت : دشمن همواره ولایت فقیه را به عنوان مهمترین عامل وحدت ملت و ستون انقلاب مورد هجمه قرار می دهند چرا که اگر محوریت ولایت فقیه و رهبری انقلاب نبود، ملت ایران هرگز از فتنه 88 سربلند بیرون نمی آمد.
**شهرداری با تمام توان در نشر دستاوردهای نظام وارد عمل می شود
شهردار ورامین نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های تبلیغی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : اولویت اصلی شهرداری ورامین در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ،تبیین و نشر دستاورده های انقلاب اسلامی است و در این مسر از تمام توان و ظرفیت خود استفاده می کند.
حسین دهقان افزود: شهرداری ورامین با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده برنامه های تبلیغی خود را در آستانه دهه مبارک فجر عملیاتی کرده و دستاوردهای انقلاب را به صورت تبلیغات محیطی و نمایشگاه ها اطلاع رسانی می کند.
وی گفت : دشمن با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی در حال سیاه نمایی کردن دستاوردهای نظام است و اگر مسئولان با روحیه جهادی وارد میدان شوند ، این توطئه شوم همچون سایرکینه توزی ها ، خنثی می شود.
تهرام/7254 /6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.