به گزارش خبرنگار ایرنا سید جلیل قاسمی عصر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: آنچه امروز هم از بسیج می بینیم همیشه یک تفکر راهبردی و عمل انقلابی داشته است .
وی با اشاره به اینکه بسیج در آزمون دفاع مقدس سربلند بیرون آمد، افزود: امروز درصحنه های اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نقش بسیج پررنگ است .
سرهنگ قاسمی افزود: دشمنان هنوز تفکر بسیجی را نشناخته اند زیرا در پشتوانه این تفکر مکتبی قراردارد که رزمندگان ما از آن پیروی کرده اند .
وی در توضیح برنامه های هفته بسیج در صومعه سرا، این برنامه ها را شامل برنامه های بصیرتی، فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و ورزشی از جمله عطرافشانی مزارشهدا، ویزیت رایگان، دیدار با خانواده شهدا و تجمع بسیجیان در پنجم آذرماه ذکر کرد.
وی ادامه داد: در هفته بسیج، سه یادواره در بخش های این شهرستان برگزار می شود که برگزاری یادواره آبروی محله شهید افلاکی در کلاشم تولمات در محور قرار دارد ضمن اینکه پروژه های تولیدی اقتصاد مقاومتی و ساختمان پایگاه بسیج و طرح های اردوی جهادی به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا ، شعار هفته بسیج امسال؛ بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت، وحدت و خدمت است و برنامه های این هفته تا ششم آذرماه ادامه خواهد داشت.
شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7292 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.