سرهنگ پاسدار حسین پودینه روز دوشنبه در حاشیه دیدار با امام جمعه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:
هفته بسیج امسال که با شعار «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» از 29 آبان تا 5 آذر برگزار می شود با سالروز میلاد مسعود پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) و هفته وحدت تقارن دارد که از این ظرفیت به نحو احسن در برنامه‌ریزی‌ها بهره مند خواهیم شد.
وی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ایرانشهر پرداخت و گفت: محفل انس با قرآن کریم، برگزاری اردو‌های جهادی، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی، ویزیت رایگان، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق روستایی، برگزاری یادواره شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، همایش جهادگران بسیجی، روایت گری چهل سال اقتدار بسیجیان در مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ، گردهمایی و هم اندیشی اصناف و بازاریان و برگزاری نهضت روشنگری از برنامه‌های این هفته است.
سرهنگ پودینه با اشاره به اینکه در آخرین روز هفته بسیج بسیجیان شهر میزبانان ولایت اقتدار، عزت و عظمت بسیج را به نمایش خواهند گذاشت گفت: برنامه‌های 5 آذر حماسه حضور بسیجیان در نواحی مقاومت بسیج است و در تمامی نواحی سطح شهرستان بسیجیان برای نمایش دستاورد‌های بسیج و عزت و اقتدار و اخلاص بسیج تجمع خواهند کرد.

امام جمعه ایرانشهر نیز با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: داشتن اخلاص، ایمان و روحیه شهادت ‌طلبی از مهم ‌ترین ویژگی ‌های بسیجیان است.
حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی افزود: ایستادگی ملت با بصیرت ایران و تفکر بسیج هیچ گاه اجازه زیاده‌ خواهی‌ به دشمنان اسلام را نمی دهد زیرا روحیه بسیجی در بین آحاد مردم باعث خنثی شدن توطئه آنان شده است.
7314 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.