مسابقات امروز در شش دور مختلف به مسافت ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب‌های ترکمن دوساله کلاس Maiden بود، اسب بام دشت‌ناز موفق به کسب مقام اول شد و اسب های دنیا عباسی و دانیار عظیمی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال کلاس Maiden برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب پانیک بود، اسب پرنیان دوم شد و زیبا گزل ۲ به عنوان سوم این دور دست یافت.

اسب تئودیک کویر قهرمان دور سوم در گروه اسب‌های دوخون دو ساله کلاس Maiden شد و در پی او اسب‌های کرملین و بست مارال به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور چهارم مخصوص اسب‌های تروبرد ۳+ سال کلاس Maiden بود که در آن اسب گلدبلک زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسبهای آرنکا و فلوریای عزیزی نیز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اسب‌های آلباتروس، وی واش و ردلیدی عناوین برتر کورس پنجم روز نخست هفته هشتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس را در گروه اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ به دست آوردند و کورس ششم که مخصوص اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۳ بود با قهرمانی اسب نیودنسر به پایان رسید؛ در این کورس اسب‌های بن جوی و دان ییلدز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان رقابت‌های روز نخست هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس، مبلغ یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برتر تعلق گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.