مسابقات امروز در ۶ دور مختلف به مسافت ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب‌های ترکمن ۳+ سال کلاس Maiden بود، اسب پوریا مختومقلی به مقام اول رسید و اسب های سپیدار سیاه‌پوش و لان‌جان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب زیبای بندر بود؛ اسب ایلیا دوم شد و شامپیون‌گزل به عنوان سوم رسید.

اسب زئوس قهرمان دور سوم در گروه اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden شد و در پی او اسب های لوانتین و آسنسیو به ترتیب عناوین دوم و سوم را تصاحب کردند.

اسب‌های تاوریش، بنفیت و تاواتال در دور چهارم و در گروه اسب های تروبرد دو ساله کلاس Maiden عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و در دور پنجم که مخصوص اسب‌های دوخون ۳+  سال کلاس ۳ بود اسب جان دی وان زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب‌های دسپاینه و گل گندم عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

دور ششم به رقابت اسب های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۷ اختصاص داشت که در آن اسب حلما عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، اسب آلقر دوم شد و ماکسیموس به عنوان سوم آخرین دور روز نخست هفته هفتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس دست یافت. 

در پایان مسابقات امروز مبلغ یک میلیارد و ۹۷ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برتر تعلق گرفت. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.