به گزارش ایرنا، این هفته از قابت ها در مسافت های 1000، 1200 و 1550 متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب های دو ساله ترکمن کلاس maiden بود، اسب درقوش دزقی اول شد و اسب های ایلیار 2 و گزل باشی به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند.
در دور دوم رقابت اسب های اسب های دو ساله تروبرد کلاس maiden برگزار شد که در انتها اسب های توی استوری ، شایان هج و پیشدار به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور سوم در گروه اسب های دو ساله دوخون برنده نیز اسب حریف عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و اسب های دسپاینه و بنیتاگل مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.
اسب هامون برنده دور چهارم هفته نوزدهم رقابت های اسبدوانی گنبد در گروه اسب های دو ساله دوخون هندیکاپ کلاس سه بود، در این گروه اسب ریوکومو دوم شد و شیمبو به کسب عنوان سومی بسنده کرد.
مشتاقان ورزش سوارکاری در دور پنجم شاهد رقابت اسب های +سه سال دوخون هندیکاپ کلاس چهار بودند که در آن اسب کروم زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و در پی او اسب های کوانتوم و دنیلا عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
رقابت اسب های + سه سال تروبرد هندیکاپ کلاس سه در دور ششم برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب مستردن و کسب مقام های دوم و سوم از سوی اسب های ریوآچا و ریگان بود و در دور پایانی این مسابقات نیز اسب های ویوابوی، کایزن و تامارا در گروه اسب های + سه سال دوخون کلاس دو به ترتیب عناوین برتر را تصاحب کردند.
در پایان این هفته از مسابقات مبلغ یک میلیارد و 144 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.