به گزارش ایرنا، رقابت های این هفته از مسابقات در مسافت های 1000، 1200 و 1550 متر برگزار شد و در دور اول در گروه اسب های ترکمن +3 سال هندیکاپ کلاس چهار اسب های آتش امین، آریانا بهرام و شادکام به ترتیب اول تا سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون دو ساله کلاس maiden در دور دوم برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب حریف بود و در پی او اسب های سردار گنبد و آی نور به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
طلادار قهرمان دور سوم این هفته از مسابقات در گروه اسب های تروبرد +3 سال هندیکاپ کلاس 2 شد، اسب ارس به عنوان دوم این دور رسید و نجیب خان به مقام سومی بسنده کرد.
مشتاقان ورزش سوارکاری در دور چهارم هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس گنبد شاهد رقابت اسب های دوخون دوساله کلاس برنده بودند که با قهرمانی اسب بتو2 به پایان رسید و اسب های پارلا و هامون به ترتیب دوم و سوم شدند.
دور پنجم این مسابقات با قهرمانی اسب اوکتای قرق در گروه اسب های دوخون +3 سال هندیکاپ کلاس 7 به پایان رسید و در پی او اسب های کاپریکس و گرداب به ترتیب دوم و سوم شدند.
دور ششم مخصوص اسب های دوخون +3 سال هندیکاپ کلاس 5 بود که در انتها اسب معرکه زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های گلدن بوی و داز تاجر عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
در پایان این هفته از رقابت ها مبلغ 864 میلیون و 500هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.