به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات به یاد شهیده مرجان نازقلیچی فرماندار فقید بندرترکمن که در فاجعه منا به شهادت رسید در شش دور مختلف و در مسافت های 1000، 1200 و 1550 متر برگزار شد و در کورس نخست که مخصوص اسب های تروبرد سه تا شش ساله 24 تا 34 امتیاز بود، اسب رویال کلاسیک به مقام قهرمانی رسید و اسب های لیدی هج و مجستیک به عناوین دوم و سوم رسیدند.
در کورس دوم اسب های دوخون دو ساله مبتدی و نبرده رقابت کردند که حاصل آن قهرمانی اسب عروس بندر بود و در پی او اسب های ساقه و تیزاب صحرا دوم و سوم سدند.
رقابت اسب های تروبرد دو ساله 2 تا 6 امتیاز در دور سوم برگزار شد و در انتها اسب نفس زودتر از سایرین از خظ پایان گذشت، اسب یاشار دوم شد و مون راکت به مقام سومی این دور بسنده کرد.
مشتاقان ورزش سوارکاری در دور چهارم هفته سی و دوم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس شاهد رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله 24 تا 32 امتیاز بودند که با قهرمانی اسب اسپرینگ به پایان رسید و عناوین دوم و سومی این دور به ترتیب به اسب های دومنیک و سامرسا رسید.
اسب ماه مرال قهرمان دور پنجم این هفته از مسابقات در میان اسب های دوخون دو ساله 8 تا 14 امتیاز شد و اسب های بن جوی و ایلیا به ترتیب دوم و سوم شدند.
دور ششم مخصوص اسب های دوخون دو ساله 16 تا 22 امتیاز بود که در آن اسب های سلطان صحرا ، سیتی دنسر و شلیک به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در پایان این مسابقات مبلغ 764 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.