به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در شش دور و مختلف در مسافت های 1200 و 1550 متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب های تروبرد دو ساله 8 تا 12 امتیاز بود اسب ردشدو مقام قهرمانی را از آن خود کرد و اسب های ریگان و پایرسون به ترتیب دوم و سوم شدند.
اسب های دوخون سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز برگزار کننده دور دوم مسابقات بودند که در انتها اسب تایفون زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و در پی او اسب های دازقوش و وای وای عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
رقابت اسب های تروبرد سه تا چهار ساله 8 تا 14 امتیاز در دور سوم برگزار شد و عنوان نخست آن به اسب ای پی ایندی رسید، اسب سبیت خاطر دوم شدو اسب رویال دیاموند به مقام سومی این دور بسنده کرد.
اسب معرکه مقام قهرمانی دور چهارم این هفته از مسابقات در گروه اسب های دوخون دو ساله 2 تا 6 امتیاز را از آن خود کرد و اسب های ویودنس و دایان آتلان به ترتیب دوم و سوم شدند.
مشتاقان ورزش سوارکاری در دور پنجم هفته سی و یکم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس شاهد رقابت اسب های دوخون سه ساله 8 تا 14 امتیاز بود که نتیجه آن قهرمانی اسب وابل بود، عنوان دومی این دور به اسب آی سارا رسید و اسب نان آور سوم شد.
آخرین دور این هفته از مسابقات مخصوص اسب های ترکمن دو ساله 2 تا 6 امتیاز بود که در انتها اسب های الماس ، سیلور استار خجم و آی سو سرمدی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود ادختصاص دادند.
در پایان این مسابقات مبلغ 740 میلیون و 250 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.