به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در هفت کورس مختلف و به مسافت 1200 و 1600 متر برگزار شد و در کورس اول که مخصوص اسب های ترکمن سه و چهار ساله نبرده بود، اسب سردارخان اول شد و اسب های درنا و کارایل به مقام های دوم و سوم رسیدند.
در دور دوم رقابت اسب های تروبرد داخلی سه ساله 2 تا 6 امتیاز برگزار شد و اسب های هج مامبو، مون لایت 2 و گلناز به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.
اسب فرام قهرمان دور سوم این هفته از مسابقات در گروه اسب های دوخون سه ساله 8 تا 14 امتیاز شد و در پی او اسب های هیستوریا و صودا عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
دور چهار هفته بیست و ششم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس با شرکت اسب های تروبرد داخلی دو ساله صفر تا 6 امتیاز برگزار شد که در پایان اسب تایم هج زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و مقام های دوم و سوم را نیز اسب های رایکا و نیونایس به دست آوردند.
اسب های دوخون دو ساله 2 تا 4 امتیاز در کورس پنجم رقابت کردند که عنوان نخست این دور از آن اسب نایس لیدی شد؛ اسب شمیم دوم و اسب سایلنس کو نیز به عنوان سومی بسنده کرد.
کورس ششم مخصوص اسب های دوخون دو ساله 8 تا 14 امتیاز بود که در آن اسب های یونیک گلد، ماه سلطان و خوش خوش به ترتیب اول تا سوم شدند و در کورس هفتم در میان اسب های ترکمن دو ساله 16 تا 22 امتیاز نیز مقام قهرمانی از آن اسب قوش قانت شد و اسب های یتدرمز و آتابیک نیز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
در پایان این مسابقات مبلغ 647 میلیون و 500هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.