به گزارش خبرنگار ایرنا، این رقابت ها در مسافت های 1000، 1200 و 1550 متر برگزار شد و درکورس اول که مخصوص اسب های ترکمن دوساله 2 تا 6 امتیاز بود ، به ترتیب اسب های امیرشا، ترنج و سورن حمید اول تا سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون دو ساله مبتدی و نبرده در دور دوم برگزار شد که در آن اسب کاپری کاترین زودتر از سایر ین از خط پایان گذشت و اسب های شهرزاد و جلال خان نیز به مقام های دوم و سوم رسیدند.
در کورس سوم رقابت اسب های دوخون دو ساله نبرده برگزار شد و مقام قهرمانی این دور به اسب المینا رسید و در پی او اسب های ستیلا و امیرپاشان دوم و سوم شدند.
اسب لیدیا قهرمان دور چهارم هفته دوازدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس شد در گروه اسب های تروبرد سه و چهار ساله 24 تا 34 امتیاز شد و اسب های هج استار و پانامرا نیز در مکان های دوم و سوم این دور قرار گرفتند.
کورس پنجم مخصوص اسب های دوخون سه و چهار ساله 50 تا 62 امتیاز بود که در آن اسب وسوسه اول شد و اسب های کومانچی و آذامر به عناوین دوم و سوم این دور بسنده کردند.
رقابت اسب های دوخون سه ساله 16 تا 22 امتیاز در دور ششم هفته دوازدهم برگزار شد که در آن به ترتیب اسب های چندو ، نصیب و ماریانا اول تا سوم شدند و در دور هفتم در میان اسب های ترکمن سه و چهار ساله 2 تا 6 امتیاز نیز اسب نویان به مقام قهرمانی دست یافت و اسب های مستایا و زورلی حبیب ایشان دوم و سوم شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 633 میلیون و 500هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.