به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در شش دور مختلف و در مسافت های 1000 و 1200 متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب های ترکمن سه تا چهار ساله 8 تا 14 امتیاز بود اسب بشوتن اول شد و اسب های شاهو و بل به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون دو ساله 8 تا 14 امتیاز در دور دوم برگزار شد و در انتها اسب انجوی به مقام قهرمانی رسید، اسب گلسا دوم شد و اسب بادیگارد در مکان سوم جای گرفت.
اسب پامادور قهرمان دور سوم این مسابقات در بین اسب های تروبرد دو ساله 8 تا 12 شد و پس از وی اسب های اروگیت و مستردن به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
دور چهارم هفته بیست و ششم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس مخصوص اسب های دو خون دو ساله 16 تا 22 امتیاز بود که نتیجه آن قهرمانی آن اسب ایل طاها بود و اسب های شلیک و لندی به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
مقام قهرمانی دور پنجم این هفته از مسابقات که در بین اسب های دوخون سه تا چهار ساله 50 تا 62 امتیاز برگزار شد به اسب پیربابا رسید، عنوان دوم این دور را اسب رونین سروین از آن خود کرد و اسب هیدروژن به عنوان سومی این دور بسنده کرد.
کورس ششم مخصوص اسب های دو خون دو ساله 24 تا 30 امتیاز بود که در آن اسب اوسین بولت زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های آلتون سا و اوزان به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 840 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.