به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در مسافت های 1000 و 1200 متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب های ترکمن دوساله 8 تا 12 امتیاز بود، اسب دل آرا جلیل اول شد و اسب های مرگانه رحمتی و احترام دشت ناز به مقام های دوم و سوم رسیدند.
رقابت اسب های دوخون دو ساله مبتدی و نبرده در دور دوم برگزار و اسب ایلیا زودتر از سایر از خط پایان گذشت ، اسب دنیلا دوم شد و اسب آژدر به مقام سوم بسنده کرد.
اسب گلی قهرمان دور سوم این رقابت ها در میان اسب های تروبرد سه ساله 24 تا 34 امتیاز شد و اسب های مجستیک و دنی وان عناوین دوم و سوم این دور را کسب کردند.
مشتاقات ورزش سوارکاری در گنبدکاووس در دور چهارم هفته پانزدهم رقابت های اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس شاهد رقابت اسب های دوخون دو ساله 8 تا 14 امتیاز بودند که در آن اسب های کایزن، گلسا و بای بای گلد به ترتیب اول تا سوم شدند.
دور پنجم مخصوص اسب های دوخون سه تا چهار ساله 24 تا 34 امتیاز بود که اسب رونین سروین موفق شد مقام اول را کسب کند و اسب های کوانتوم و تومیریس نیز دوم و سوم شدند.
اسب های ونتو، بهنور و آی سیس موفق شدند در آخرین دور این هفته از مسابقات در میان اسب های دوخون سه تا پنج ساله 2 تا 6 امتیاز به ترتیب عناوین اول تا سوم این دور را کسب کنند.
در پایان این مسابقات مبلغ 759 میلیون و 500 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.