به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات با رقابت 55 راس اسب در شش دور مختلف و در مسافت های 1000و 1200 متر برگزار شد و در کورس نخست که مخصوص اسب های تروبرد دو ساله مبتدی و نبرده بود ، اسب آلو کوئنس اول شد و اسب های ریگان و ریموند دوم و سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون دوساله نبرده و مبتدی در کورس دوم برگزار شد که در انتها اسب اختاپوس زودتر از سایرین از خط پایان گذشته و مقام های دوم و سوم از آن اسب های آی دفل سرداری و لادی راکی شد.
اسب کاساندرا قهرمان دور سوم هفته نوزدهم رقابت های اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در میان اسب های تروبرد سه و چهار ساله 16 تا 22 امتیاز شد و اسب های هج مامبو و نیمار به عناوین دوم و سوم این دور اکتفا کردند.
کورس چهارم مخصوص اسب های دوخون دو ساله 2 تا 6 امتیاز بود که در آن اسب های سلوی ناز به مقام قهرمانی رسید و اسب های دنیلا و بایگارد دوم و سوم شدند.
قهرمانی کورس پنجم این هفته از مسابقات که در گروه اسب های تروبرد سه و چهار ساله 8 تا 14 امتیاز برگزار شد به اسب تاتیا رسید، اسب سبیت خاطر دوم شد و اسب رویال دیاموند به مقام سومی این دور بسنده کرد.
مشتاقات ورزش اسبدوانی در کورس ششم شاهد رقابت اسب های ترکمن دو ساله 8تا 12 امتیاز بودند که در پایان اسب های آریانا بهرام، زلیخا ساهپوش و آتش امین به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.
در پایان این هفته از مسابقات مبلغ 72 میلیون و 975 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.